Bestellen

Bestellen

Heb je een vergissing gemaakt tijdens het bestellen? Dat kan in vaak wel aangepast worden, je moet er alleen wel snel bij zijn. Als je pakket eenmaal onderweg is lukt wijzigen of annuleren niet meer. Check dus altijd eerst je mailbox om te zien of je een verzendbevestiging hebt ontvangen en neem pas daarna contact op met onze klantenservice.

Zo kun je je bestelling wijzigen of annuleren.

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan kijken we wat we voor je kunnen doen. Hou je ordernummer bij de hand als je met ons belt, dan kunnen we je sneller helpen. In het weekend kun je het best een mail versturen.

Heb je wel al een verzendbevestiging ontvangen? Dan kunnen we je bestelling helaas niet meer aanpassen of annuleren. Er zit niets anders op dan een nieuwe order te plaatsen als je iets aan je bestelling wilt toevoegen.

Heb je een mengkleur besteld? Dan is het helemaal zaak om er snel bij te zijn als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren. Zodra je verf namelijk eenmaal gemengd is, kunnen we niets meer voor je doen. Hou je ordernummer bij de hand en neem direct contact op met onze klantenservice!

Heb je een couponcode? Lucky you! 🙂 Je verzilvert je couponcode bij DeVerfVakman eenvoudig:

Stap 1. Plaats de gewenste producten in je winkelmandje.
Stap 2. In de eerste stap in het winkelmandje kun je de code invullen bij het vakje ‘couponcode’. Voer hier de exacte code in die je hebt gekregen. Na bevestiging wordt de korting met je bestelling verrekend.

Voorwaarden couponcodes:
1. Een digitale kortingscode kan slechts één keer worden gebruikt. Tenzij expliciet anders vermeldt.
2. Per bestelling kun je één kortingscode gebruiken.
3. Een kortingscode is niet toepasbaar op nog openstaande bestellingen.
4. Een kortingscode is niet inwisselbaar voor geld.
5. Kortingscodes zijn alleen online te verzilveren.
6. Als je de order waarop je de kortingscode hebt gebruikt annuleert, heb je geen recht op een nieuwe code.
7. Kortingscodes worden eenmalig afgegeven. In het geval van diefstal of verlies vindt geen vergoeding/vervanging plaats.
8. Een kortingscode is voor bepaalde tijd geldig. Voor de aard, duur en vervaldatum van een kortingscode bekijk je de actievoorwaarden van de betreffende kortingscode.
9. Een kortingscode is alleen geldig op producten die worden benoemd in de kortings-actie.
10. Het is niet toegestaan om kortingscodes te wijzigen, verdubbelen, verspreiden of vervalsen.
11. Niet-toegestane handelingen of (pogingen tot) fraude worden geregistreerd en bestraft met ontzegging tot het gebruik van kortingscodes.
12. De VerfVakman behoudt zich het recht voortijdig aanpassingen te maken in de voorwaarden van kortingscodes, evenals deze ongeldig te verklaren.

Zodra we je annulering verwerkt hebben, ontvang je van ons je geld terug. Bij retournering geldt dat wij je zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen. Wij mogen dan wel wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Voor vragen over terugbetaling kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Als de betaling is voldaan krijg je direct een mail met de betaalbevestiging. Is het geld wel afgeschreven, maar heb je geen betaalbevestiging ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Mijn betaling mislukt steeds.
Heb je opnieuw een bestelling gedaan, maar is de betaling weer mislukt? Controleer dan onderstaande punten:
1. Is je betaallimiet toereikend?
2. Heb je voldoende saldo op je rekening?
3. Is je creditcard geblokkeerd?
4. Is je creditcard vervallen?
5. Heb je de 3D secure code van je creditcard geactiveerd en juist ingesteld?

Geen oplossing gevonden?
Soms worden creditcardbetalingen ten onrechte als fraude aangezien. Wij kunnen dit helaas niet terugdraaien en hebben ook geen inzicht in de reden hiervan. Je bestelling wordt automatisch geannuleerd. In dit geval kun je het beste een nieuwe bestelling plaatsen en kiezen voor een andere betaalmethode.

Blijven zich problemen voordoen, neem dan contact op met onze klantenservice.

De oplossing is vaak dichterbij dan je denkt! Neem snel contact op met onze klantenservice. Houd je ordernummer bij de hand, dan kunnen we je snel helpen. Je vindt dat nummer in je account en in de verzendbevestiging.

Bij De VerfVakman kun je zowel particulier als zakelijk vanuit België bestellen. Het bestel- en verzendproces en werkt hetzelfde als voor onze Nederlandse klanten. Al kan de daadwerkelijke levering soms een dag langer duren.

Zakelijke klanten
Als je een zakelijk account hebt dan worden de prijzen zowel inclusief als exclusief btw getoond.

Zakelijke klanten hebben enkele voordelen t.o.v. consumenten. Om daar gebruik van te maken dien je een zakelijk account aan te maken. Op factuur kopen. Als bedrijf of ZZP’er uit Nederland kun je 30 dagen betalingstermijn krijgen als je betaald via Billink.
Om een zakelijk account aan te maken hebben we een geldig btw-nummer en een uittreksel van de Kamer van Koophandel nodig. Let wel even op dat het uittreksel niet ouder dan 1 jaar is. Deze gegevens kan je invullen in het registratieformulier.
Als je je aanmeldt kan je direct bestellen. Uiteraard controleren we de gegevens nog wel even.

Prijsafspraken
Natuurlijk kunnen we tegemoetkomen aan jouw specifieke wensen. Heb je projecten waarvoor je specifieke producten nodig hebt, of neem je grotere hoeveelheden verf af, neem dan contact met ons op.