Klantenservice

Bestellen

Heb je een vergissing gemaakt tijdens het bestellen? Dat kan in vaak wel aangepast worden, je moet er alleen wel snel bij zijn. Als je pakket eenmaal onderweg is lukt wijzigen of annuleren niet meer. Check dus altijd eerst je mailbox om te zien of je een verzendbevestiging hebt ontvangen en neem pas daarna contact op met onze klantenservice.

Zo kun je je bestelling wijzigen of annuleren.

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan kijken we wat we voor je kunnen doen. Hou je ordernummer bij de hand als je met ons belt, dan kunnen we je sneller helpen. In het weekend kun je het best een mail versturen.

Heb je wel al een verzendbevestiging ontvangen? Dan kunnen we je bestelling helaas niet meer aanpassen of annuleren. Er zit niets anders op dan een nieuwe order te plaatsen als je iets aan je bestelling wilt toevoegen.

Heb je een mengkleur besteld? Dan is het helemaal zaak om er snel bij te zijn als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren. Zodra je verf namelijk eenmaal gemengd is, kunnen we niets meer voor je doen. Hou je ordernummer bij de hand en neem direct contact op met onze klantenservice!

Heb je een couponcode? Lucky you! 🙂 Je verzilvert je couponcode bij DeVerfVakman eenvoudig:

Stap 1. Plaats de gewenste producten in je winkelmandje.
Stap 2. In de eerste stap in het winkelmandje kun je de code invullen bij het vakje ‘couponcode’. Voer hier de exacte code in die je hebt gekregen. Na bevestiging wordt de korting met je bestelling verrekend.

Voorwaarden couponcodes:
1. Een digitale kortingscode kan slechts één keer worden gebruikt. Tenzij expliciet anders vermeldt.
2. Per bestelling kun je één kortingscode gebruiken.
3. Een kortingscode is niet toepasbaar op nog openstaande bestellingen.
4. Een kortingscode is niet inwisselbaar voor geld.
5. Kortingscodes zijn alleen online te verzilveren.
6. Als je de order waarop je de kortingscode hebt gebruikt annuleert, heb je geen recht op een nieuwe code.
7. Kortingscodes worden eenmalig afgegeven. In het geval van diefstal of verlies vindt geen vergoeding/vervanging plaats.
8. Een kortingscode is voor bepaalde tijd geldig. Voor de aard, duur en vervaldatum van een kortingscode bekijk je de actievoorwaarden van de betreffende kortingscode.
9. Een kortingscode is alleen geldig op producten die worden benoemd in de kortings-actie.
10. Het is niet toegestaan om kortingscodes te wijzigen, verdubbelen, verspreiden of vervalsen.
11. Niet-toegestane handelingen of (pogingen tot) fraude worden geregistreerd en bestraft met ontzegging tot het gebruik van kortingscodes.
12. De VerfVakman behoudt zich het recht voortijdig aanpassingen te maken in de voorwaarden van kortingscodes, evenals deze ongeldig te verklaren.

Zodra we je annulering verwerkt hebben, ontvang je van ons je geld terug. Bij retournering geldt dat wij je zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen. Wij mogen dan wel wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Voor vragen over terugbetaling kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Als de betaling is voldaan krijg je direct een mail met de betaalbevestiging. Is het geld wel afgeschreven, maar heb je geen betaalbevestiging ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Mijn betaling mislukt steeds.
Heb je opnieuw een bestelling gedaan, maar is de betaling weer mislukt? Controleer dan onderstaande punten:
1. Is je betaallimiet toereikend?
2. Heb je voldoende saldo op je rekening?
3. Is je creditcard geblokkeerd?
4. Is je creditcard vervallen?
5. Heb je de 3D secure code van je creditcard geactiveerd en juist ingesteld?

Geen oplossing gevonden?
Soms worden creditcardbetalingen ten onrechte als fraude aangezien. Wij kunnen dit helaas niet terugdraaien en hebben ook geen inzicht in de reden hiervan. Je bestelling wordt automatisch geannuleerd. In dit geval kun je het beste een nieuwe bestelling plaatsen en kiezen voor een andere betaalmethode.

Blijven zich problemen voordoen, neem dan contact op met onze klantenservice.

De oplossing is vaak dichterbij dan je denkt! Neem snel contact op met onze klantenservice. Houd je ordernummer bij de hand, dan kunnen we je snel helpen. Je vindt dat nummer in je account en in de verzendbevestiging.

Bij De VerfVakman kun je zowel particulier als zakelijk vanuit België bestellen. Het bestel- en verzendproces en werkt hetzelfde als voor onze Nederlandse klanten. Al kan de daadwerkelijke levering soms een dag langer duren.

Zakelijke klanten
Als je een zakelijk account hebt dan worden de prijzen zowel inclusief als exclusief btw getoond.

Zakelijke klanten hebben enkele voordelen t.o.v. consumenten. Om daar gebruik van te maken dien je een zakelijk account aan te maken. Op factuur kopen. Als bedrijf of ZZP’er uit Nederland kun je 30 dagen betalingstermijn krijgen als je betaald via Billink.
Om een zakelijk account aan te maken hebben we een geldig btw-nummer en een uittreksel van de Kamer van Koophandel nodig. Let wel even op dat het uittreksel niet ouder dan 1 jaar is. Deze gegevens kan je invullen in het registratieformulier.
Als je je aanmeldt kan je direct bestellen. Uiteraard controleren we de gegevens nog wel even.

Prijsafspraken
Natuurlijk kunnen we tegemoetkomen aan jouw specifieke wensen. Heb je projecten waarvoor je specifieke producten nodig hebt, of neem je grotere hoeveelheden verf af, neem dan contact met ons op.

Betalen

Betalen kan bij DeVerfVakman op verschillende manieren. Betaal je via onze webshop? Dan gaat dat via onze partner Pay.nl. En natuurlijk is betalen bij De VerfVakman gegarandeerd veilig!

Betalen met iDeal: gratis en snel. Je betaalt tijdens het bestelproces eenvoudig online via je eigen bank en we nemen je bestelling direct in behandeling. Makkelijk en snel.
|
Betalen met creditcard: gratis en snel. De VerfVakman accepteert ook je favoriete creditcard, of dat nou Eurocard/Mastercard, Visa of Maestro is. Net zo voordelig als iDeal, en net zo snel: je bestelling wordt meteen verwerkt. Scheelt weer wachttijd!

Betalen met PayPal kost € 3,95 en natuurlijk supersnel. Heb je een account bij PayPal? Dan kun je daar tijdens het bestellen inloggen en zo de betaling afronden. Ook als je met PayPal betaalt verwerken we je bestelling meteen, zodat je niet langer hoeft te wachten dan strikt noodzakelijk!

Achteraf betalen? Bestel nu online, betaal achteraf wat je wilt houden. Betalen met Billink is heel gemakkelijk. Je bestelt wat je nodig hebt en selecteert tijdens het betaalproces dat je wilt betalen met Billink. Wil je graag een zakelijke bestelling achteraf betalen? Geen probleem! Na ontvangst van je bestelling hoef je alleen te betalen voor wat je wilt houden. Van Billink ontvang je een handige factuur, die je vervolgens binnen 14 dagen betaalt. Eerst zien, dan betalen! We nemen je bestelling dan direct in behandeling en je hebt 14 dagen de tijd om te betalen.

Als zakelijke klant heb je 30 dagen de tijd om te betalen.
Betalen op factuur: gratis voor bedrijven. Deze optie is alleen beschikbaar voor bedrijven met een zakelijk account. Een zakelijk account aanvragen kan door een email met je btw-nummer en een geldig uittreksel van de KVK (niet ouder dan 1 jaar) te sturen naar: klantenservice@DeVerfVakman.nl.

Bestel en betaal je vanuit België? Geen probleem, dit gaat allemaal automatisch in het bestelproces. Voor onze Belgische klanten bieden wij de volgende betaalmethoden aan: Ideal, Billink, Bancontact/Mister Cash, Creditcard: Visa/Mastercard en PayPal.

Heb je een couponcode? Lucky you! 🙂 Je verzilvert je couponcode bij DeVerfVakman eenvoudig:

Stap 1. Plaats de gewenste producten in je winkelmandje.
Stap 2. In de eerste stap in het winkelmandje kun je de code invullen bij het vakje ‘couponcode’. Voer hier de exacte code in die je hebt gekregen. Na bevestiging wordt de korting met je bestelling verrekend.

Voorwaarden couponcodes:
1. Een digitale kortingscode kan slechts één keer worden gebruikt. Tenzij expliciet anders vermeldt.
2. Per bestelling kun je één kortingscode gebruiken.
3. Een kortingscode is niet toepasbaar op nog openstaande bestellingen.
4. Een kortingscode is niet inwisselbaar voor geld.
5. Kortingscodes zijn alleen online te verzilveren.
6. Als je de order waarop je de kortingscode hebt gebruikt annuleert, heb je geen recht op een nieuwe code.
7. Kortingscodes worden eenmalig afgegeven. In het geval van diefstal of verlies vindt geen vergoeding/vervanging plaats.
8. Een kortingscode is voor bepaalde tijd geldig. Voor de aard, duur en vervaldatum van een kortingscode bekijk je de actievoorwaarden van de betreffende kortingscode.
9. Een kortingscode is alleen geldig op producten die worden benoemd in de kortings-actie.
10. Het is niet toegestaan om kortingscodes te wijzigen, verdubbelen, verspreiden of vervalsen.
11. Niet-toegestane handelingen of (pogingen tot) fraude worden geregistreerd en bestraft met ontzegging tot het gebruik van kortingscodes.
12. De VerfVakman behoudt zich het recht voortijdig aanpassingen te maken in de voorwaarden van kortingscodes, evenals deze ongeldig te verklaren.

Dat is natuurlijk niet fijn. Check voor de zekerheid even of het bedrag wel is afgeschreven. Is dit niet het geval kun je een nieuwe bestelling doen. Wanneer de betaling niet is voldaan wordt je order namelijk niet verwerkt.

Als de betaling is voldaan krijg je direct een mail met de betaalbevestiging. Is het geld wel afgeschreven, maar heb je geen betaalbevestiging ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Mijn betaling mislukt steeds.
Heb je opnieuw een bestelling gedaan, maar is de betaling weer mislukt? Controleer dan onderstaande punten:
1. Is je betaallimiet toereikend?
2. Heb je voldoende saldo op je rekening?
3. Is je creditcard geblokkeerd?
4. Is je creditcard vervallen?
5. Heb je de 3D secure code van je creditcard geactiveerd en juist ingesteld?

Geen oplossing gevonden?
Soms worden creditcardbetalingen ten onrechte als fraude aangezien. Wij kunnen dit helaas niet terugdraaien en hebben ook geen inzicht in de reden hiervan. Je bestelling wordt automatisch geannuleerd. In dit geval kun je het beste een nieuwe bestelling plaatsen en kiezen voor een andere betaalmethode.

Blijven zich problemen voordoen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst bij De VerfVakman dan ontvang je een factuur van ons. Heb je al betaald? Dan hoef je helemaal niets meer met die factuur, behalve netjes opbergen in je administratie natuurlijk.
Heb je nog niet betaald, dan moet je voordat je de factuur opbergt ook nog even betalen. Dat kan op verschillende manieren, zie voor meer informatie bovenstaande betaalmogelijkheden.

Waar vind ik mijn factuur?
Wil je een factuur inzien maar kun je hem nergens terugvinden? Geen zorgen, wij bewaren al je facturen netjes bij elkaar. Log hiervoor in en ga in je account naar Factuurhistorie.
Heb je geen account aangemaakt? Dan is dit een goed moment om dit toch even te doen. Maar dan heb je je factuur nog niet. Neem voor de ontbrekende factuur contact op met de klantenservice, dan helpen zij je verder.

Bij DeVerfVakman betaal je net als bij alle andere winkels 21% btw over je aankopen. De productprijzen staan in de webshop standaard inclusief de btw vermeld

Zakelijke klanten
Als je een zakelijk account hebt dan worden de prijzen zowel inclusief als exclusief btw getoond.

Zakelijke klanten hebben enkele voordelen t.o.v. consumenten. Om daar gebruik van te maken dien je een zakelijk account aan te maken. Op factuur kopen. Als bedrijf of ZZP’er uit Nederland kun je 30 dagen betalingstermijn krijgen als je betaald via Billink.
Om een zakelijk account aan te maken hebben we een geldig btw-nummer en een uittreksel van de Kamer van Koophandel nodig. Let wel even op dat het uittreksel niet ouder dan 1 jaar is. Deze gegevens kan je invullen in het registratieformulier.
Als je je aanmeldt kan je direct bestellen. Uiteraard controleren we de gegevens nog wel even.

Prijsafspraken
Natuurlijk kunnen we tegemoetkomen aan jouw specifieke wensen. Heb je projecten waarvoor je specifieke producten nodig hebt, of neem je grotere hoeveelheden verf af, neem dan contact met ons op.

Verzenden en bezorgen

Doe je een bestelling van € 49,95 of meer, dan betaal je geen verzendkosten voor standaard verzending. Of je nu in Nederland of in België woont, dat maakt niet uit.

Bestel je voor een bedrag onder de € 50,00? Dan betaal je € 4,95 verzendkosten voor Nederland en € 6,95 voor overige landen. Ongeacht de grootte van je bestelling of het aantal pakketten waaruit je bestelling bestaat! Mooie deal toch?

Standaard verzendingen worden in ruim 98% door PostNL de eerstvolgende werk- of zaterdag bezorgd. De overige 2% wordt zo goed als altijd de dag erop bezorgd, maar altijd binnen 5 bezorgdagen.

Geen gesjouw met potten verf en andere schildersbenodigdheden, die komen namelijk gewoon naar je toe! Als je op werkdagen bestelt en met Ideal, Paypal of creditcard betaalt, kun je je bestelling de volgende dag al in huis hebben. Betaal je vooruit via je bank, dan duurt het wat langer: 1 tot 2 werkdagen.

We kunnen je pakket naar elk adres in o.a. Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Luxemburg versturen.

Zo snel als we kunnen natuurlijk! Vrijwel alle producten die op de website staan hebben we op voorraad. bestel je voor 14.00 uur dan versturen we nog dezelfde werkdag*.

We versturen je pakket met PostNL. De chauffeurs van PostNL dragen de uiterste zorg over je bestellingen en bezorgen standaard zendingen in 98% van de gevallen op de eerstvolgende werk- of zaterdag bij je thuis. De overige 2% komt zo goed als altijd de dag daarna aan, maar in elk geval binnen 5 bezorgdagen.
Je ontvangt in alle gevallen een track & trace code per e-mail.

In onderstaand schema hebben we de bezorgdagen voor je op een rijtje gezet. Let op, we hebben (hoe graag we dit ook willen) geen invloed op de snelheid en juistheid van de bezorging, maar zijn er vragen dan horen we graag van je.

Bezorgeschema PostNL
Is je bestelling verstuurd op:

  • Maandag: 1e pakketbezorging op dinsdag – 2e pakketbezorging op woensdag
  • Dinsdag:1e pakketbezorging op woensdag- 2e pakketbezorging op donderdag
  • Woensdag: 1e pakketbezorging op donderdag – 2e pakketbezorging op vrijdag
  • Donderdag: 1e pakketbezorging op vrijdag – 2e pakketbezorging op zaterdag
  • Vrijdag*:1e pakketbezorging op zaterdag – 2e pakketbezorging op maandag
  • Zaterdag: 1e pakketbezorging op dinsdag – 2e pakketbezorging op woensdag
  • Zondag: 1e pakketbezorging op dinsdag – 2e pakketbezorging op woensdag*

Bestel je op vrijdag na 14.00 uur?
Dan kunnen we je pakket pas maandag versturen. In enkele gevallen geldt dit ook voor bestellingen die je op vrijdag na 12.00 uur doet. Heb je dus haast? Bestel op vrijdag dan voor de zekerheid vóór 12.00 uur! Houd hier ook rekening mee bij feestdagen.

De bezorger gemist?
Ben je niet thuis als de bezorger bij je aanbelt of heb je de bezorger gemist? Dan probeert PostNL je pakket bij je directe buren af te geven. Lukt dat niet, dan vind je een niet-thuis-code in je brievenbus.

Vrijwel alle producten die je in de webwinkel van De VerfVakman vindt zijn op voorraad. Heb je op werkdagen voor 14.00 uur besteld,  dan versturen wij nog dezelfde werkdag. Er zijn enkele producten die hierop uitgezonderd zijn. Vandaar dat wij in de winkelwagen duidelijk vermelden als het bestelde product niet op voorraad is.

Zoek je naar een product dat je een tijd geleden hebt gekocht, maar niet meer kan vinden? Geen probleem, bij DeVerfVakman.nl blijven deze producten bestaan en adviseren onze verfspecialisten jou een vergelijkbaar product.

Ook voor onze Belgische klanten geldt voor de meeste producten voor 14.00 uur besteld, vandaag nog verstuurd. In België kun je je producten lekker makkelijk thuis laten bezorgen, of bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt.

Je bestelling toch liever zelf afhalen? Gezellig! Zodra je bestelling klaarstaat, krijg je een bericht van De VerfVakman en kun je direct langskomen! Superhandig en slim, want je bespaart op verzendkosten, je hoeft niet te wachten tot je geholpen wordt. Je bent welkom in een van onze 10 afhaalpunten. Heb je verder nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

We snappen dat je je verfklus goed wilt kunnen plannen. Daarom houden we je graag op de hoogte van de status van je bestelling.

Dat doen we via de mail:
1. Zodra je bestelling correct is afgehandeld, ontvang je een orderbevestiging.
2. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, sturen we je direct een verzendbevestiging. We verzenden via de meest betrouwbare verzender van Nederland – PostNL. Zodra zij jouw bestelling in ontvangstnemen ontvang je van hun een Track&Trace code. De ochtend na ontvangst van je verzendbevestiging kun je via deze track & trace precies zien wanneer jouw pakket wordt afgeleverd.

Behalve als het een hele kleine bestelling is die we via briefpost versturen, die kun je namelijk niet volgen.

Je adres aanpassen is een fluitje van een cent, dat doe je gewoon in je De VerfVakman-account. Heb je een bestelling gedaan en bedacht je daarna ineens dat je je spullen toch liever op een ander adres wilt laten bezorgen? Geen probleem, kan iedereen overkomen!

Neem contact op met onze klantenservice, dan gaan wij ons uiterste best doen om jouw zending alsnog op het gewenste adres te bezorgen.

Dan doet de bezorger een briefje bij je in de bus en komt hij gewoon nog een keer. Wil je zeker weten dat je thuis bent als de bezorger komt? Kies dan tijdens het bestellen je eigen ideale aflevermoment.

Kijk voor meer informatie over bezorgmomenten op deze pagina bij Wanneer bezorgd.

Zit je op een pakket van ons te wachten? Komt de bezorger maar niet opdagen? Super vervelend natuurlijk maar we lossen het graag en snel voor je op.

Om een snelle oplossing makkelijker te maken, vragen we je om drie dingen te controleren, voordat je contact met onze klantenservice opneemt:
1. Controleer het bezorgtijdvak. In de verzendbevestiging die je van ons hebt ontvangen vind je de track & trace link waarmee je je bestelling kunt volgen. Controleer of het bezorgtijdvak is verschoven door op die link te klikken.
2. Controleer het bezorgadres. Een typefoutje is natuurlijk zo gemaakt, dus check voor de zekerheid ook even of je het juiste adres hebt ingevuld bij je bestelling.
3. Controleer je brievenbus. Misschien heb je een Niet-thuis-bericht ontvangen en staat je pakket bij de buren? Het kan ook zijn dat de bezorger in zo’n bericht een nieuw bezorgmoment aankondigt.

Heb je de bovenstaande stappen doorlopen en nog steeds geen idee waar je pakket gebleven is? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Je hebt je pakket wel ontvangen, maar er ontbreekt een product dat je wel besteld had. Geen probleem, dat sturen we je natuurlijk kosteloos na! Neem contact op met onze klantenservice om dat direct te regelen. Een beschadigd product ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen zij je verder.

Retourneren

Je mag natuurlijk van ons verwachten dat we jouw aankopen met zorg behandelen, en dat doen we dan ook. De VerfVakman zorgt ervoor dat de producten die je koopt in perfecte staat ons magazijn verlaten. Mocht er toch onverhoopt iets niet naar wens zijn, dan lossen wij dat graag voor je op!

Voldoet een product niet aan je verwachting?
Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers zullen je vragen foto’s te sturen van de producten die je gekregen hebt, om zich een goed beeld te kunnen vormen van de situatie. Het is dus handig als je die foto’s al gemaakt hebt. Je kunt ze versturen via klantenservice@deverfvakman.nl.

Is je product beschadigd geleverd?
Neem dan even contact op met de klantenservice. Wij helpen je dan meteen verder! Ook bij deze vervelende situatie is het handig als je de foto’s al hebt gemaakt, zo kan onze klantenservice je nóg sneller van dienst zijn.

Is je bestelling incompleet of niet geleverd? Mis je iets? Of is je pakket helemaal niet bezorgd?
Kijk dan even op de pagina bestelling niet ontvangen/ontbrekend product.

Heb je een ander probleem?
Neem dan even contact op met de klantenservice. We helpen je graag verder!

Heb je teveel of de verkeerde producten besteld? Geen probleem. Je kunt de meeste aankopen binnen dertig dagen aan ons retourneren en dan krijg je gewoon je geld terug. Je kunt ook eerst binnen 30 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen de tijd om de producten daadwerkelijk te retourneren.

De uitzondering – Gemengde verf
De enige uitzondering op die regel is verf die speciaal voor jou op kleur is gemengd, die nemen we namelijk niet terug. Al het andere wel.

Retourneren vanuit België
Dat is uiteraard ook geen probleem, dit werkt hetzelfde als in Nederland.

Retourneren
Het retourneren is voor jouw rekening, maar we maken wel heel graag verzendlabels voor je aan. Dat is euro’s voordeliger ten opzichte van een pakket retourneren aan de balie van een PostNL punt. Deze kosten per label (per pakket) verschillen per land:
– Nederland: € 4,95
– België: € 9,95
– Overige landen: niet mogelijk.

De kosten voor je retourlabel(s) verrekenen wij met het te crediteren bedrag. Daar heb je dus geen werk van.

Retouradres:
DeVerfVakman.nl Retouren
’s Gravenlandseweg 404
3125BK Schiedam
Nederland

Producten retourneren kan op de volgende manier:

Terugsturen met retourformulier
Stap 1. Vul hier het Europees modelformulier voor herroeping in of stuur een andere ondubbelzinnige verklaring.
Stap 2. Verpak de producten in de originele doos of een andere stevige verpakking. Controleer altijd of het product goed is verpakt, want het risico op eventuele beschadiging door eigen toedoen of de bezorger is voor eigen risico. Eventuele schade aan het door ons ontvangen product kan betekenen dat we de kosten hiervan in mindering brengen op het te crediteren bedrag.
Stap 3. Print het verzendlabel uit dat je via de mail ontvangt en plak het op de doos.
Stap 4. Geef je pakket binnen 14 dagen nadat je aan ons hebt laten weten van de aankoop af te willen zien af bij een PostNL pakketpunt. Uiteraard kan je de producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor jouw eigen rekening. Check hier het dichtstbijzijnde PostNL pakketpunt bij jou in de buurt. Voor het dichtstbijzijnde punt in België kun je hier kijken.
Stap 5. Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, staat het aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, weer op de rekening waar het van afgeschreven is.

Terugbrengen naar de afhaalpunten
Producten terugbrengen naar de afhaalpunten kan natuurlijk ook. Als je contant betaald hebt, krijg je het aankoopbedrag ook contant terug. Heb je op een andere wijze betaald, wordt het bedrag via diezelfde wijze teruggestort.

Vragen over retourneren? Onze klantenservice helpt je graag verder! Neem dus gerust even contact met ons op.

Terugbetalen doen we snel! Uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, staat het aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, weer op de rekening waar het van afgeschreven is. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip als eerste valt.

Hoe we je terugbetalen hangt af van je betaalwijze:  

  • iDeal en PayPal: we storten het geld terug op jouw rekening.
  • Creditcard: we storten het geld terug op je creditcard.
  • Billink: Als je via Billink hebt betaald dan wordt je door hen terugbetaald.
  • Contant of met pin in de winkel: als je contant betaald hebt, krijg je je aankoopbedrag direct contant terug. Heb je gepind? Dan maken we het naar je over.

Heb je nog geen terugbetaling ontvangen?
Hoe lang het precies duurt voordat je je geld terug hebt, kan per bank verschillen. Maar het zou nooit langer moeten duren dan 5 werkdagen. Wacht dus voor de zekerheid 5 werkdagen voordat je contact met ons opneemt. Heb je na 5 werkdagen nog steeds geen terugbetaling ontvangen en ook geen bericht van ons gehad? Hou dan je ordernummer bij de hand en neem contact op met onze klantenservice. Wij gaan dan direct uitzoeken waar het is misgegaan.

Heb je geen factuur ontvangen?
Heb je bij je bestelling geen factuur ontvangen? Hou dan je ordernummer bij de hand en neem contact op met onze klantenservice. Dan sturen we je de factuur alsnog toe!

Verven die speciaal voor jou op kleur zijn gemengd, zijn helaas uitgesloten van het wettelijke herroepingsrecht. We maken de verfblikken namelijk open tijdens het mengen van de verf. En zeg nou zelf, zou jij een geopend blik verf accepteren?

Herroepingsrecht op andere producten
Wat betreft alle andere producten kun je dus, zonder opgaaf van redenen, binnen 30 dagen na ontvangst laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Je kunt voor een herroeping het retourformulier gebruiken.

Hoe gaat het verder bij herroeping?
Na ontbinding van de overeenkomst storten we het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug op je rekening.

Heb je nog meer vragen over het herroepingsrecht of het retour sturen van producten? Onze klantenservice helpt je graag verder! Neem dus gerust contact met ons op. We zijn op werkdagen via telefoon en email bereikbaar.

Heb je per ongeluk de verkeerde producten ontvangen? Balen! Dat lossen we natuurlijk zo snel mogelijk op. Alles wat je daarvoor hoeft te doen is contact opnemen met de klantenservice van De VerfVakman. Wij zorgen dat het goedkomt en sturen je zo snel mogelijk de juiste producten. Onze klantenservice is op werkdagen vanaf 9.00 tot 17.00 uur bereikbaar.

Garantie

De VerfVakman werkt uitsluitend met 100% echte producten. Dat houdt in dat ze altijd rechtstreeks bij de fabrikant of een erkende leverancier vandaan komen. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Jij mag erop vertrouwen dat onze producten voldoen aan detgene wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Dit zijn extra garanties en doen niets af aan de wettelijk garantie.

Ook op kleur geven wij bovengenoemde wettelijke garantie af. Wij werken altijd met officiële kleurpasta’s en up-to-date mengmachines die alleen door erkende specialisten worden onderhouden. Houd er wel altijd rekening mee dat je geen kleur kiest van een scherm, maar altijd van een staal. Kleuren zijn op ieder scherm namelijk anders. Het kan natuurlijk zo zijn dat we per ongeluk een verkeerde kleur hebben gemengd. Je krijgt dan uiteraard kosteloos een nieuw product toegestuurd. Bij twijfel of de geleverde kleur daadwerkelijk afwijkt van de door ons geleverde kleur, wordt een kleuronderzoek ingesteld.