Je mag natuurlijk van ons verwachten dat we jouw aankopen met zorg behandelen, en dat doen we dan ook. De VerfVakman zorgt ervoor dat de producten die je koopt in perfecte staat ons magazijn verlaten. Mocht er toch onverhoopt iets niet naar wens zijn, dan lossen wij dat graag voor je op!
Voldoet een product niet aan je verwachting?
Neem in dat gevalย contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers zullen je vragen fotoโs te sturen van de producten die je gekregen hebt, om zich een goed beeld te kunnen vormen van de situatie. Het is dus handig als je die fotoโs al gemaakt hebt. Je kunt ze versturen viaย klantenservice@deverfvakman.nl.
Is je product beschadigd geleverd?
Neem dan evenย contact op met de klantenservice. Wij helpen je dan meteen verder! Ook bij deze vervelende situatie is het handig als je de fotoโs al hebt gemaakt, zo kan onze klantenservice je nรณg sneller van dienst zijn.
Is je bestelling incompleet of niet geleverd? Mis je iets? Of is je pakket helemaal niet bezorgd?
Kijk dan even op de paginaย bestelling niet ontvangen/ontbrekend product.
Heb je een ander probleem?
Neem dan evenย contact op met de klantenservice. We helpen je graag verder!
Hebt u per ongeluk te veel of de verkeerde producten besteld? Geen probleem. U kunt de meeste artikelen retourneren, mits u dit binnen 14 dagen na ontvangst uitsluitend schriftelijk worden aangemeld via e-mail naar klantenservice@deverfvakman.nlbij ons meldt. De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening.
Na aanmelding heeft u nogmaals 14 dagen om de producten daadwerkelijk aan ons terug te sturen. Vergeet hierbij niet het verzendbewijs per e-mail te sturen naar onze klantenservice. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt er een creditnota opgesteld en storten wij het aankoopbedrag terug op de rekening waarmee de bestelling is betaald.
Let op:
Retouren kunnen uitsluitend schriftelijk worden aangemeld via e-mail naar klantenservice@deverfvakman.nl, onder vermelding van uw bestelnummer.
Aanmeldingen via andere kanalen worden niet geaccepteerd.
De enige uitzondering op die regel is verf die speciaal voor jou op kleur is gemengd, die nemen we namelijk niet terug. Al het andere wel.
Retourneren vanuit Belgiรซ
Dat is uiteraard ook geen probleem, dit werkt hetzelfde als in Nederland.
Retourneren
Bestelde producten retourneren kan eenvoudig.
Stap 1. Verpak de producten in de originele doos of een andere stevige verpakking.
Stap 2. Voeg de orderbon bij zodat we weten dat het jouw retouren zijn.
Stap 3. Neem de doos onder je arm en ga naar het dichtstbijzijnde PostNL punt. Daar laat je verzendsticker printen en de doos opsturen.
Stap 4. Maak een foto van de kosten van verzending en mail die naar klantenservice@deverfvakman.nl.
In geval van levering op een palet regelen wij het ophalen van deze palet. De kosten hiervoor worden van het uit te betalen aankoopbedrag ingehouden.
Retouradres:
DeVerfVakman.nl
โs Gravenlandseweg 404
3125BK Schiedam
Nederland
Stap 5. Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, staat het aankoopbedrag, weer op de rekening waar het van afgeschreven is.
Vragen over retourneren? Onzeย klantenserviceย helpt je graag verder! Neem dus gerust evenย contactย met ons op.
Terugbetalen doen we snel! Uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, staat het aankoopbedrag,ย weer op de rekening waar het van afgeschreven is. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip als eerste valt.
Hoe we je terugbetalen hangt af van je betaalwijze: ย
Heb je nog geen terugbetaling ontvangen?
Hoe lang het precies duurt voordat je je geld terug hebt, kan per bank verschillen. Maar het zou nooit langer moeten duren dan 5 werkdagen. Wacht dus voor de zekerheid 5 werkdagen voordat je contact met ons opneemt. Heb je na 5 werkdagen nog steeds geen terugbetaling ontvangen en ook geen bericht van ons gehad? Hou dan je ordernummer bij de hand en neemย contact op met onze klantenservice. Wij gaan dan direct uitzoeken waar het is misgegaan.
Heb je geen factuur ontvangen?
Heb je bij je bestelling geen factuur ontvangen? Hou dan je ordernummer bij de hand en neemย contact op met onze klantenservice. Dan sturen we je de factuur alsnog toe!
Verven die speciaal voor jou op kleur zijn gemengd, zijn helaas uitgesloten van het wettelijke herroepingsrecht. We maken de verfblikken namelijk open tijdens het mengen van de verf. En zeg nou zelf, zou jij een geopend blik verf accepteren?
Heb je nog meer vragen over het retour sturen van producten? Onze klantenserviceย helpt je graag verder! Neem dus gerustย contactย met ons op. We zijn op werkdagen via telefoon enย emailย bereikbaar.
Heb je per ongeluk de verkeerde producten ontvangen? Balen! Dat lossen we natuurlijk zo snel mogelijk op. Alles wat je daarvoor hoeft te doen isย contact opnemen met de klantenserviceย van De VerfVakman. Wij zorgen dat het goedkomt en sturen je zo snel mogelijk de juiste producten. Onze klantenservice is op werkdagen vanaf 8.00 tot 15.00ย uur bereikbaar.